www.YourFreedom.ro

 Concurs nou www.yourfreedom.ro

Inscrie codul din pachete de tigari Winston Base,  Super Line,  XS 

in perioada promotiei 

Vacanță asa cum vrei! Fell Your Freedom...

www.yourfreedom.ro

Orice cod din interiorul pachetelor inscris poate aduce un premiu:

– 5mii premii de 5 euro credit pe mobil Vodafone, Orange, Telekom;

– O mie vouchere Altex de 50 lei fiecare;

– 74 mii pachete de   Caster;

pe pagina oficiala www.yourfreedom.ro 

Poti castiga:

3x autorulote Fiat cu 6 locuri

... vezi si alte campanii promotionale 

Comentarii

Mihai Nicoleta a spus…
Particip nu am câștigat la acest concurs
Barbu Gica Adriana a spus…
nu am castigat
Marian POMPIERUL a spus…
In ce perioada se desfasoara acest concurs??(nu apare nicaieri un interval clar,care sa se vada in pagina)🤔🤔🤔
www.YourFreedom.ro a spus…
CONCURS TIGARI
Nutu Todireanu a spus…
Nu am câștigat și de câte ori încerc să mă loghez la contul meu nu reușesc întruna îmi arată că trebuie să introduc nr de tel și parola toate sunt corecte și așa o tine de mă plictisesc !!

Postări populare